2013. július 25., csütörtök

44-46-os felső ruhacsomag III. - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Kedves Vásárló!
Tavaszi szekrény kisöprés!!!
Több csomagot teszek fel a napokban, kérlek nézd meg őket. Hidd el megéri!
Több méretben, férfit és nőit is. Bagatell fix áron elviheted, mert már nem férnek a szekrényben. Főleg saját ruháink, de akadnak innen vásároltak is. Főleg méretváltozás miatt teszem fel őket. A ruhák dohányzásmentes lakásból eladók!
Ahol hiba van azt külön jeleztem, fotóztam, a többi értelemszerűen hibátlan. Próbáltam pontosan leírni, hogy milyen, de sajnos néha megtréfált a műszak ördöge. Némelyik fotó egyáltalán nem adja vissza a termék színét vagy fakóvá tette, ezeket külön odaírom. Nem szeretném, ha bárki csalódna!
Leginkább két méretet adtam meg, mert ennél jobban nincs időm szétválogatni. Megértésedet köszönöm!
A csomagokat nem tudom megbontani.
Személyesen az Örs vezér téren tudom odaadni, ill. a XVI. kerületben. Máshol most nem tudom megoldani. Egyébként mindegyik akkora csomag, hogy standardként (1190. -Ft) tudom postázni.
Köszönöm az érdeklődésedet!
1. Capuccino barna, rövid ujjú felső (teljesen új), karcsúsított. hossz: 80, mell: 50, sztreccses
2. Középkék, kapucnis mellény/tunika, csípő szabással (újszerű). hossz: 80, mell: 50, sztreccses
3. Szürke-fehér csíkos felső, iszonyatosan finom anyagból. Kapucni alatt pici lyuk van (fotóztam), és elöl egy pici feket pont (fotóztam). Ugyan akkora, mint a kék kapucnis.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-12 12:37
. 44-46-os felső ruhacsomag III. - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése